2011. április 26., kedd

Vero Moda ballon kabát ALKUDJ!!!! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó ez a csodaszép ballonkabi! Vero Modaban vettem egy éve 12 000ért, egyszer max kétszer használtam, ám sajnos nagy rám és erre csak később jöttem rá. S-es méret van beleírva de inkább M-esre is ajánlom. Vállszélessége felül álítható, végig nagy fehér gombos, megkötős, de csatra is lehet húzni, nagy zsebjei vannak, nagoyn szép, nekem sajnos nem áll jól, mert amúgy is alacsony vagyok. : ( nagyon sajnálom , mert kedvenc volt, de meg kell válnom tőle.
Tekints meg a többi aukciómat is!
Fix ár esetén, se posta, se csomagolási költség + 20 % kedvezmény az árból!
Kedves Vásárlóim! Kérésre zárok hamarabb is aukciót, de csak megfelelő ajánlat fejében. Ugyanígy vagyok hajlandó alkura is! Csere esetleg érdekelhet, de inkább eladni szeretnék! A rózsaszín csekkesmegoldást részesítem előnyben, kérek mindenkit, hogy erre törekedjen, legvégső esetben jöhet szóba a banki befizetés, utalás. Pénzt vissza nem küldök, reklamációt postázás után nem fogadok el, így kérlek benneteket még vásárlás előtt kérdezzetek: ) Postázok simán és ajánlottan is, utánvéttel, csak megfelelő pozitív értékelés fejében! Sima postázás csak saját felelősségedre! A posta ára vagy 500 vagy 1000 ft, amennyiben utalással fizetsz. Rózsaszín csekkes fizetés esetén, a pontos posta összeget kell kifizetned.  Kérlek te írj nekem levelet, ne nekem keljen keresgélni téged.



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-01 14:44
. Vero Moda ballon kabát ALKUDJ!!!! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése