2011. július 29., péntek

IGO8 navi- 2 Gb-os micro sd memóriakártyán - Jelenlegi ára: 1 Ft


IGO8 navi PROGRAM- 2 Gb-os micro sd memóriakártyán!
Vásároltam egy készüléket azzal kaptam a memóriakártyát amin rajta van az IGO8 navi program!
Mivel nekem abszolút nincs rá szükségem így eladó!
Nem tudom, hogy mikori frissítésű mert én nem telepítettem a mobilra!
Banki átutalás megérkezte után AZONNAL postázom!
Személyesen Egerben!
AZ AUKCIÓ NYERTESÉNEK 2 NAPJA VAN, HOGY FELVEGYE VELEM A KAPCSOLATOT
ÉS MAXIMUM 5 NAP, HOGY A TERMÉK KIFIZETÉSRE KERÜLJÖN,  ELLENKEZŐ ESETBEN ÚJRA HIRDETEM A TERMÉKET, ÉS NEGATÍV ÉRTÉKELÉST ADOK!!!
KÉREM A FENTIEK ELOLVASÁSÁT ÉS MEGÉRTÉSÉT!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-02 19:16
. IGO8 navi- 2 Gb-os micro sd memóriakártyán - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése