2011. július 26., kedd

Incognito szép téli szövetkabát - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó az Incognito collection egy darabja, szép, csinos fekete téli kabát. Térdig érő fazonú, karcsúsított. Anyaga 100% gyapjú, bélése 100% poliészter. Beleírt mérete 42-es, de szerintem olyan 46-ra is jó.   Nagyon szerettem, de már kifogytam belőle ; ) Szép, megkímélt állapotban van, nem bolyhos. Egyetlen pici hibája, hogy az egyik zsebénél kicsit megpattant a varrás, de akár otthon is javítható, nem nagy hiba. Le is fotóztam. Kapucnija levehető, néhány kis gombbal van rögzítve. Kényelmes, meleg viselet. Állat – és dohányfüst mentes lakásból!
Hossza 85 cm, ujja hossza 60 cm, mellszélessége kb 58cm.
Mérete miatt nem biztos, hogy levélcsomagként elviszik, de ha esetleg több lenne a posta, akkor a különbözetet állom.
Köszönöm, hogy benéztél! Ha van egy kis időd, nézd meg a többi aukciómat is, postaköltséget spórolhatsz!: )
Rugalmas vagyok, ha bármi kérdésed van, írj nyugodtan!
 


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-06 16:58
. Incognito szép téli szövetkabát - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése